veckorna flyger förbi..

Hejsan, som sagt så händer det fortfarande inget speciellt i mitt liv, hihi.
Jag går ju på min fasta halvtid på granen, men i maj har jag fått högre procent
antal, men som vikariat, riktigt nice :) Sen blir det att jobba natt i juni & juli,
så nu är mitt sommar schema klart.. känns bra att veta exakta dagar.
Men kommer även att gå in extra utöver mina tider som är schema lagda.
Sen till hösten blir det att söka till någon utbildning till våren & under dess
så jobbar jag kvar på min halvtid.. om det inte blir högre procent eller något.
Men min förra vecka & den här veckan har iaf spenderats på friskis mesta dels
med masses underbara syster hihi :) Det är sååå mycket roligare att träna när man
slipper gå själv, friskis är som vårat andra hem typ?!. hahaha
Har även firat johanna i helgen, jobbat, varit med massis mm. Nu helgen som kommer
är det valborg & jag är ledig, planerna kommer upp senare, orkar ej skriva mer, K & L!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0