hej mitt i natten.

Jag & min lill sis har nyss kikat på lite play avsnitt, men hon gick precis & la sig,
det ska nog jag med försöka göra snart. Ögonen börjar vika. Plus att jag är sjuk
och borde ha kommit i säng i tid ikväll, men jag har typ sovit hela dagen så det är
svårt att somna då. Fan, vickis kommer inte imorgon pga att jag är sick,
tyckte det var bäst så att jag inte smittar henne.. men grymt tråkigt :(:(
Har saknat min lilla pärla <3 Pluuuuus att mina älskade småkusiner kommer
imorgon och jag får inte träffa dem heller pga sjukdom! Man blir så arg när
man jobbat sju dagar i rad och verkligen lääääängtat efter just denna helg!
Men men, det kommer fler får vi hoppas :) Ska iaf försöka ner en sväng på staden
men bror min imorgon, han ville ha lite hjälp av sin stilsäkra syster ;) hahaha,
skämt o sido ;) Kissandlove!









En bild på mig 2009 innan jag skulle iväg på ut min studenkväll
& slå klackarna i taket. Ska försöka hitta en kostym till jesper
imorgon för detta år är hans år!! :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0