hej&ho!

Har nyss lagat lite pannbifffar & hämtat ut mina fina skor! Dem var dock lite för stora..
jag beställde 38 bara för att kunna lägga i en sula & så, men vi får se om jag ändå
måste skicka efter en 37a. Det är ju egentligen stl 37 jag har. Men annars då,
ska snart till jobbet för ett möte. Sen blir det att vara kvar och jobba en kvälltur.
Imorgon är det sista dagen sen ledig två dagar, såååååå skönt efter 8 dagar på jobbet!!
För er som inte vet så har jag fått tusen sprickor på min display på min iphone, fun!!
Jag ringde iaf till min hemförsäkring idag, och jag hoppas det blir fixat snart :)
Är tyvärr fortfarande sjuk.. hm hoppas jag blir frisk imorgon annars kanske inte
jag kan träffa lilla veronica & lorenz som kommer på lördag! Men hoppas vickan
ändå vill träffa mig, vi får se ;) Har ju inte haft feber eller så, bara en dryg snuvaaaaa!!!!
Nej nu ska jag kila till jobbet, bara att hålla ett leende på läpparna så är snart denna
dag också överstökad, noooot. skoja haha positiva evelina i farten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0