Jobb, jobb & jobb!!

Ja, då var min ledighet slut.. ikväll blir det jobb fram till nästa fredag! Ser inte direkt fram emot
det, men det blir skönt när det är över för då kommer belöningen ;) åååh, jag är så grymt sugen på
att boka en resa nu! Men det blir lite svårt när min boy jobbar så mkt, han håller ju på att starta
upp sin andra resturang just nu, så vi får se hur det blir med resor i vår/sommar. Men annars blir
det nog en tripp med familjen, men vill ju ha med min älskling också <3
Aja, vi får se hur det blir. Igår hade jag & massis en mysdag eftersom vi hade varit ifrån varandra
i 4 dagar, & nu blir det tyvärr 2 dagar till utan varandra.. men våran kärlek överlever hihi.
Igår efter jag städat lägenheten toppppppen fin, så åkte vi & slängde massa skit på återbruket,
sen blev det pizzabuffé, tjockisar! Vi drog sedan för att panta massa burkar vi hade samlat på
sen i okt, haha. Blev ändå bara ynka 62 kr, haha vi måste nog ha slängt en del burkar också.
Vi gled sedan vidare mot ikea & köpte ett nytt vardagsrums bord, ett precis lika som vi hade
fast ett vitt nu iaf för mörkbrunt! Tål inte den färgen längre, det ska vara vitt vitt vitt! hihi.
När vi kom hem var vi lite sega så det blev ett mysigt bad med massa ljus! :) Toppen dag.
Nej nu ska jag kila iväg till jobbet, sen ikväll blir det hem till mamma & pappa igen,
jag har inte ett hem utan två ;) haha kiss and love! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0