sjukling...

Hej alla fina.
Nu är det ju så hääär va, att jag har gått & blivit sjuk!
Inte sjuk sjuk för att inte gå till jobbet, men jag har jätte ont
i halsen på morgonen, sen går det över under dagen.
Men jag har nog aldrig haft så ont i halsen i hela mitt liv
som jag har om mornarna nu... inte roligt! kan ju inte tränaaaa!!!!
Men det var ju faktiskt rätt veckan att bli sjuk på, jag jobbar
8 dagar i rad så skulle nog ändå inte ha haft jätte mkt energi kvar
åt träning, så jag får ladda upp tills jag blir frisk :):)
Juste, har ju glömt att berätta vilken underbar kille jag bor tillsammans med!!!!! <3
haha, nu blir det en bok här ;)
När jag slutade jobba i söndags kväll halv tio efter att ha haft en delad tur,
så kom jag hem till en lägenhet full med ljus. Han sa att jag skulle gå in i badrummet,
och där inne hade han tappat upp varmt vatten i bubbelpoolen & i vattnet och runt om
badkaret var det fulle med rosenblad & tända ljus. Det var jätte vackert. Sen när
jag låg där & njöt och väntade på middagen så kom my love in med chilinötter & cola,
han känner mig allt för väl ;) hahaha! Sen efter det härliga badet så fick jag komma ut
i vardagsrummet där han hade dukat upp bordet med en god kycklingsallad, yummi!
Men han var inte klar med att skämma bort mig redan heller!
Han bad mig gå in i sovrummet där det också var himmmmelskt romantiskt, fullt med rosenblad över sängen,
& fullt med tända ljus i heeela sovrummet. Gissa vad som väntade? Massage med olja!
Det var super skönt med ryggmassage efter en delad tur så jag somnade nästan!


Efter ett bad & ryggmassage var jag helt avslappnad och trött så vi gick och la oss & jag somnade direkt!
Visst har jag en underbar kille här hemma? <3 puss puss pussar till honom. My love <3
Nej men nu ska jag sova, börjar kl 7 imorgon bitti.. usch. Men efter imorgon är det bara två dagar kvar
till en efterlängtad ledighet! Min älskade victoria kommmmmmer på lördag också :D aja, kiss and love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0