- staden

Kom nyss hem från en tripp på stan, fick med mig lite fint hem också.
En byxdress från bikbok, tre bas t-shirts från h&m, mest för att ha på träningen.
Köpte även med mig en body scrub från body shop, den luktar godis och jag har hört att
den ska vara jätte bra, man ska tydligen få babyhud! :)
Min kropp behöver fin slipas lite nu inför sommaren känner jag, haha!
Nu ska jag städa innan babe kommer hem. Han är och gör ett alkohol prov för alkoholtillstånd i Fagersta.
Sen ikväll hoppas jag på en myskväll nu när han varit borta så länge, så får hoppas han kommer hem i tid <3
Hoppas ni njuter av det fina vädret nu när jag ska städa, sola & ha det skönt åt mig med! Kissandlove!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0