feels like home!

Hejsan, just nu är jag hemma hos min älskade familj på skälby, min pojke är i skövde
hos sina kusiner så jag sover här några dagar :)
Jag saknar honom redan & det blev inte mindre längtan efter jag hade
pratat med min minigris i telefonen <3 Men han kommer snart hem igen så jag tror jag överlever, hihi
För er som inte vet så har jag & masse varit sambos i 6 månader nu, tiden går så fort när man har kul!
Om jag ska vara ärlig så var det rätt jobbigt för mig att flytta hemifrån,
jag visste egentligen redan innan jag flyttade att jag inte riktigt var redo, inte psykiskt iaf.
Det var nog tvärtom för masse, han hade nog mer svårt med den praktiska biten till en början;)
Att jag inte var redo hade absolut inget med masse att göra, utan jag har bara jobbigt med förändringar.
Även om jag alltid har tyckt att det har varit underbart att bo tillsammans med masse så
har jag haft mina stunder då jag saknar mina syskon & mammaopappa väldigt mkt.
Men jag har alltid varit lite beroende av min familj & sällskap, så fort ingen var hemma i huset
så ringde jag dem & frågade när dem kom hem. Så har det alltid varit, däför är det jobbigt att
flytta till en början när man trivs så bra med båda delarna, kärlek&familj <3
Men nu har jag kommit på den perfekta lösningen, jag bor i lägenheten på vardagarna
& när masse jobbar helger bor jag hos mamma&pappa, hihi. Vissa säger att dem aldrig skulle kunna
flytta hem igen efter dem väl flyttat hemifrån, men jag kan absolut inte hålla med.
Skulle något hända mellan mig & masse skulle jag flytta hem direkt! Men just nu är det toppen mellan
oss och jag har absolut inga planer på att flytta hem igen, jag lever med världens bästa kärlek!


- if you knew how happy you are making me...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0